عکاسی فضای باز کودک

عکاسی منحصر به فرد و زیبا از کودکان در فضای باز

عکاسی منحصر به فرد و زیبا از کودکان در فضای باز

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی، مراسم افتتاح ساختمان جدید شعبه سرپرستی بیمه رازی در استان اصفهان برگزار شد.
رازی
آیین مراسم افتتاح ساختمان جدید شعبه سرپرستی بیمه رازی در استان اصفهان با حضور دکتر امراللهی مدیرعامل شرکت، مشاوران، معاونان و نمایندگان بیمه رازی و مهمانان ویژه از روسای شعب شرکت های بیمه، کارگزاران، مدیران عامل شرکت های سرمایه گذاری توکا، توکاسبز در محل سالن میخک هتل کوثر در تاریخ ٢٣ آذرماه برگزار شد.
مراسم با سخنرانی سرپرست شعبه اصفهان بیمه رازی آقای مومنی آغاز و گزارشی از فعالیت های این شرکت را در استان اصفهان بیان نمود.
در ادامه ریاست شورای هماهنگی بیمه های بازرگانی در استان جناب آقای برومند سخنرانی خود را حول محور پتانسیل های موجود در استان اصفهان برای صنعت بیمه بیان نمود.
دکتر امراللهی مدیرعامل بیمه رازی با سخنرانی در این مراسم بر مقوله مشتری مداری و استفاده از خرد جمعی و کارگروهی تأکید کرد. پرداختن به بحث مسئولیت اجتماعی، توجه به نمایندگان و شبکه فروش و آموزش را از اقدامات مهم بیمه رازی دانست.  توجه به شعار جان، مال و مسئولیت خود را محافظت کنید از شاخص های مدنظر می باشد.
این مراسم در محل ساختمان جدید این شعبه ادامه یافت.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۷
الهه رضایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی