در آستانه عید سعید قربان و با همت بنیاد خیریه تات،مجموعه ورزشی شهدای ایزدشهر با مساحت کلی 15هزارمتر مربع افتتاح شد.

در آیین افتتاحیه این ورزشگاه، نماینده بنیاد تات ضمن اشاره به اهمیت ورزش کشتی در استان مازندران گفت: این بنیاد نگاه ویژه ای به موضوع ورزش و سلامت دارد و انجام خدمات گسترده عمرانی ، خدماتی و... در سراسر کشور نشان از توجه ویژه بنیاد تات به این امور دارد.

دکتر جمشید اثنی عشری افزود: در همین راستا این پروژه در یکی از شهر های استان مازندران به عنوان پایتخت کشتی ایران و با هدف افزایش روحیه پهلوانی و تقدیر از ورزشکاران و جوانان مستعد مازندرانی به اجرا درآمد.

اثنی عشری گفت: این مجموعه با هزینه ای بالغ بر 12 میلیارد تومان ساخته شده و داری یک سالن استاندارد 3800 متری مربعی است که برای ورزشهای توپی ( فوتسال، والیبال، بسکتبال ، هندبال و...) و همچنین کشتی و سایر رشته های رزمی و بدنسازی قابل استفاده است.

اثنی عشری گفت :بنیاد خیریه تات فعالیت های متنوع و گسترده ای دارد که این مجموعه تنها بخشی از فعالیتهای ما می باشد. در حوزه بیماریهای صعب العلاج نیازمندان و... افراد زیادی را تحت پوشش دارد و خدمات رسانی هم می کند.

نماینده بنیاد خیریه تات افزود:ما هم اکنون در سطح استان مطالعاتی در شرف انجام داریم که بوقت آن از طریق اصحاب رسانه اطلاع رسانی خواهیم نمود. به حول قوه الهی در حال حاضر مشارکت سازمان های مردم نهاد و بخش خصوصی بسیار بیشتر و فعال تر از قبل شده وبزودی شاهد اتفاقات شایسته ای خواهیم بود.